Monday, May 4, 2009

Aku telah jatuh cinta...

Saya memang sibuk kebelakangan ini tetapi saya juga sibuk kerana mengikuti siaran drama Korea - BOYS OVER FLOWER di sebuah rancangan televisyen swasta yang dimainkan oleh pelakon yang hebat dan tampan seperti Kim Hyung Joon (Saya jatuh hati padanya...) Kim Bum ( Gosh..Jia X, u really do looked like him..your eyes ..your smiles..alala), Koo Hye Sun dan Lee Min Ho.

Dibawah adalah senarai lagu lagu yang saya dengar hampir setiap hari. Hati saya tersentuh. Lagu lagu seperti "A LITTLE" nyanyian Suh Jin Young dan Lagu T MAX - "FIGHT THE BAD FEELING(ballad Version) yang paling saya minati. Anda bolehlah google di youtube dan mendengar lagu-lagu ini. Saya minat benar muzik dan nyanyian mereka yang penuh perasaan itu.

Paradise by T-Max~
Because I'm Stupid by SS501~
Do You Know by Someday~
Stand By Me by SHINee~
Lucky by Ashily~
Starlight Tears by Kim Yoo Kyung~
A Little by Suh Jin Young~
One More Time by Tree Bicycle~
I Know (Saxophone Inst) by Lee Jung Sik, Oh Joon Sung~
Dance with me (Inst) by Oh Joon Sung~
Blue Flower (Inst) by Oh Joon Sung~
So Sad (Inst) by Oh Joon Sung~
Opening Title (Paradise Intro) by Oh Joon Sung, T-Max
Saya tujukan semua lagu diatas, terutama sekali lagu "A LITTLE" nyanyian Suh Jin Young untuk semua. Yang pernah menonton drama ini..nah, Honey bagi tisu siber buat korang! Hik Hik
Ada cerita drama yang lebih hebat? Bah..kasi sharing sini arr. Tengkiu tengkiu!

7 comments:

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

saya pn suka tgk ni drama! paling siuk. hehe^^

Nirmana said...

saya juga suka lagu2 itu , tapi baru tau kalo ada hubungannya dengan deram kesukaanmu.

drama di indonesia disebut sinetron

Beautydaffodil said...

BOYS OVER FLOWER? Mcm pernah tengok dlu tp dalam chinese version la..tajuk meteor garden kalu sy x silap. Adapted from anime. If i've to choose, sy akan pilih anime..hehehehe

Kris and Nadia said...

iya ka? yiii.. mana la sya mau dpt ni drama skrg.. kalu dlu tym d U okay lg, senang ja minta kwn.. skrg nda dpt..wooo... sepa yg ada tulung burn :)

Ratnariz said...

ensom bah pulak all of them kan sis..heheh..i love watching korean drama...online..

here is the link

www.crunchyroll.com

HoneyBUZZin said...

Xang - Wa....kita serupa la...tapi ada boypren ku sana arr...jan ambik! hehe

Trimatra - hehehe...lagunya bagus banget! Boyprenku tetap disana...hehe

Adora - yea..it's an adaptation from an animation series. I loved the plot and all. Fantastic story-line, very handsome blocks too...
huhu....

HoneyBUZZin said...

Nadia - u can purchase the series at Karamunsing, ground floor, next to a drugstore.
Honey beli dari sana...p la beli..siokk ooo itu sorita.

Ratna - Thanks for the link. You should watch this soap, wonderful story-line. very touching...a lot of sobbing too. Honey pelakon tambahan di luar arr...lap lap airmata..huhu